söndag 4 december 2011

Jag har lyckats knäcka koden och en vinnare är utsedd...

Jag tycker att det låter så härligt med bara ordet... :)

Kanapé! 


Jag är så glad för det har tagit mig åtskilliga år att lyckas vika degen rätt för att få till mina kanapéer. Det kanske säger mer om mig än om hur avancerat det är att baka dessa små läckerheter men, i år lyckades jag knäcka beskrivningen! *hahaaaa*


Det finns inget dåligt med kanapéer! De är knapriga, sockriga och känns lite extra lyxiga att ta till en kopp te framför en värmande brasa. 

Lööövely! 

Vinnaren i tävlingen om en hissgardin är nu utsedd och som vanligt använde jag mig av slumpgeneratorn slump.nu och den vinnande lotten drog Ellinor med bloggen Ellas hus. Lottnumret var nr 26.

Mejla mig din adress och vilket mått du önskar på hissgardinen så skickar jag iväg den under veckan.

Tack till er alla som var med i tävlingen!

Anna

7 kommentarer:

  1. Vilket tålamod! Jag är imponerad :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. ser smarrigt ut...grattis till vinnaren...kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Oh vad jag gillar dina foton:)
    Kakorna såg minst sagt goda ut.
    Kramar/Carina

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren och grattis till dig att du lyckats för ddom är verkligen inte lätta.
    Titta gärna in på min tävling om termo kjolar.

    Kram Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Men wooooow!! Himmel vad glad jag blir Anna! TACK!! Det kändes overkligt att se sitt eget namn. Och så fin som den är! Jag tror att den minsta blir perfekt men jag ska mäta lite och mejlar dig ikväll!
    Tack än en gång!!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  6. Mums vad gott det såg ut, men verkar svårt för mig ;)

    Grattis till vinnaren..

    Kram Mia

    SvaraRadera