onsdag 3 november 2010

Jag bara måste visa er!!!



Vilken underbar solnedgång jag fick se när jag stod i köket och plockade! Det gäller kunna se det vackra i allt det mörka :0). Det här är utsikten jag har från mitt köksfönster och kommer även att bli utsikten från min (vår) inglasade veranda i sommar ;0). Kan se mig själv sittandes på verandan i en mjuk fåtölj med en kopp te i handen och en brasa som knastrar hemtrevligt en höstkväll om ett år...

Skulle ju i och för sig gärna ha gjort det redan i år men, men...

Anna

5 kommentarer:

  1. Jag har lite svårt att se dig sitta där...men kan tydligt se dig snickra på verandan;-)! Så härlig utsikt!

    Tack för att du delade med dig!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  2. Mmmm härligt!! Roligt när man kan fånga en så fin solnedgång på foto!! Helena

    SvaraRadera
  3. HejHej Anna!

    Mmmmm så ljuvligt vackert.

    Ha det underbart
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Vilka otroligt häftiga färger! Det gäller att vara snabb vid sådana ögonblick... dem varar inte speciellt länge. Underbart!!!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera