fredag 24 januari 2014

Oj vad tiden går fort!

Nyss var det måndag... och nu är det fredag? 

Var tog veckan vägen?

Det är sant som de säger... tiden går fort när man har roligt! Jag och ungarna har samlat material till olika projekt, tagit hand om våra djur, städat, lagat mat, bakat bröd och lekt så det står härliga till! En helt fantastik vecka går mot sitt slut och ikväll ska vi fredagsmysa med hemlagade fish and chips. Barnen älskar det och jag tror att en del av hemligheten ligger i att de får lov att sitta i soffan framför tv:n och äta middag. ;)

Här i huset ser vi nämligen nästan inte alls på tv de andra dagarna i veckan så att då sitta framför tv:n hela familjen och dessutom äta mat där gör det hela smått magiskt. 


Anna

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu har jag kikat in hos dig i några år och det är härligt att följa dig och din familj och djuren. Du har en gammal klok gummas visdom fast du är så ung. Vad jag bestämde mig för i din ålder var att aldrig bli bitter. Vad jag förstår idag är att vara sann mot sig själv och leva det liv man vill ha. Du skrev så kloka ord i "ett liv" får jag låna de fina raderna och hänvisa till din blogg?
    Kram Anette

    SvaraRadera