onsdag 29 maj 2013

Man tager vad man haver...

Tänk så tokigt det kan bli...

Mitt i min köksträdgård ligger det en avloppsbrunn som dessutom måste kunna tömmas. Vad göra? 

Jag tänkte försöka dölja den genom att plantera rabarber bredvid och sedan placera en gammal zinkbalja med luktärt ovanpå. Jag hoppas att den frodiga grönskan ska göra sitt till och dölja den en aning. :)

Idag ska det flätas pil och de sista fröerna ska i jorden. Dessutom tänkte jag hinna skola om en del plantor och påbörja staketbygget. Vi får se hur långt jag hinner innan det utlovade regnet kommer. Bäst att sätta fart! ;)


Anna

4 kommentarer:

  1. Hej Anna! Låter att du har en hel del att stå i! Vi har haft en regndag:(
    Önskar dig en fin kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Det låter som du har fullt upp :) Fint blir det och du är en stor inspirationskälla för oss andra när det kommer till odling, växter ja allt som har med trädgård att göra!!

    Hoppas dagen blev bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Det är trevligt aatt följa dig i ditt nya hem! Vi har precis satt upp ett kastanjestaket i vår nya trädgård, det blev SÅ fint! Ska försöka visa fler bilder på det ikväll. Åsa

    SvaraRadera