måndag 30 juli 2012

Hurra!!!!

Tänk så det kan bli...

Jag är gammal hästtjej men på 10 år har jag inte sett åt en häst. Livet rullade på och barnen kom en efter en. Efter att ha börjat följa Hans som arbetar med sina ardenner i jordbruket och till turism väcktes intresset för hästar igen. Eller det är inte sant... jag har varit nog så sugen på häst men det har aldrig fallit mig in att jag kan ha en själv, men NU ska ni få höra!!!! 


Vi ska skaffa häst!!!!

 Jag är så glad så det pirrar i hela kroppen!!! 


En inkörd Ardenner ska jag ha och tänka sig... jag har redan hittat en som skulle passa mig utmärkt. 


Nu är det min själ bara en gård som fattas innan alla mina drömmar har uppfyllts. Vad tusan ska man drömma om då? ;)


Anna

9 kommentarer:

  1. En inkörd Ardenner, det kan inte bli bättre! Jag kan se dig bakom tömmarna med en villig och snäll arbetshäst. Helt säkert kommer den rätta gården att dyka upp också!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  2. Så spännande! Jag blir alltid glad av att läsa dina inlägg och att sluta drömma verkar inte vara din stil. Lycka till med gårdsletandet!

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad kul! Härligt när drömmar slår in.

    SvaraRadera
  4. Oj så glad jag blir när jag läser det här! Det är också en av mina stora drömmar att få ha en egen häst.
    Du är så himla bra på att leva upp till dina drömmar, har väl inte kommit riktigt lika långt på den biten, men jag jobbar på det. Och det är just såna förebilder som du, som vi behöver.
    Och du hittar säkert nya saker att drömma om :)

    Ha det bäst!
    Catarina

    SvaraRadera
  5. Oj vad roligt! Spännande att det passar med häst nu, allt har ju sin tid. Ser fram emot fler inlägg om den nya familjemedlemmen!
    Mvh Johanna

    SvaraRadera
  6. Grattis till ett bra beslut, kommer bli toppen. Jag är uppväxt med ardennerhästar, båda pappa och farfar har haft det. Det är mycket häst, men så charmiga.
    Underbara bilder.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Åh, vad kul! Förstår att du är glad:) Fina bilder!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. så roligt.
    Ha en fin dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera