söndag 26 juni 2011

En wok med djävulssås...

Minns ni Djävulssåsen jag gjorde i förra veckan?

Det blev en hel del över så i stället för att slänga den gjorde jag en wok tillsammans med kyckling, nudlar och kokosmjölk. Det blev verkligen huuur gott som helst, och är själva såsen klar så går det på ett kick att få det färdigt. Jag ska lägga upp receptet på min mat och bakblogg ikväll... :0)


Jag tycker att blommorna av indiankrasse gjorde sig rätt bra ihop med den färgglada maten!



Nu väntar en ny vecka med nya utmaningar...

Anna

5 kommentarer:

  1. Mmmm, det där ser mumsigt ut! Måste genast kolla in mat- och bakbloggen.
    Ha en skön söndagkväll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Wow, vad läckert och jag som älskar nudlar!
    Det är så roligt att använda blommor i maten :)

    Ha en bra början på veckan, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag sugen på mat! Ser gott ut!

    SvaraRadera
  4. Så vackert med krasseblommor i maten!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  5. Åh, nu blev jag hungrig! ;)
    Ha en fortsatt finfin kväll!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera