söndag 6 februari 2011

Bloggtips!

Om ni hade en trädgårdsyta på 227 kvm berg på Södermalm, hur skulle det då se ut? Jag kan lova att jag aldrig skulle få till en trädgård som den som Ulf har! Varje månad får man följa hur koloniträdgården förändras med otroligt vackra bilder. När jag tittar in på bloggen Kolonin på Tanto norra fylls jag av ett lugn och får en sådan inspiration att det är svårt att vänta tills all snö har försvunnit... Bloggen är en riktig pärla som är väl värd ett lååångt besök så man i lugn och ro kan njuta av alla vackra bilder.

Bara se på detta smakprov jag lånade med mig!





För er som är inredningsintresserade har jag såklart också hittat en blogg! ;0) Kicki som skriver bloggen Livet på Vestergård är en trebarnsmor med genuint inredningsintresse. Hon håller sig konsekvent till den ljusa lantliga inredningsstilen och har ett fantastiskt hem! Titta in hos henne och inspireras! :0)



Trevlig läsning!

Anna

6 kommentarer:

  1. Vilket bra bloggtips, tack så mycket. Jag har visserligen ngt större trädgård men för liten mot vad jag önskade så min utmaning är bla att kunna odla så mkt ätbart på så liten yta som möjligt. Så alla bra idéer tittar jag såklart närmare på :). Du har en jättefin blogg och underbar köksträdgård.

    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Superdupertack för biljetten Anna! Jag blev verkligen glad (har mejlat dig)!

    Vilket bloggtips - ska genast kika in på trädgårdsbloggen som är helt ny för mig.

    Ha en skön söndag!

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen, ska genast gå in å kolla upp det.
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  4. Tackar för bra bloggtips!! Vilka fina bloggar och vilka trädgårdar :)

    Hoppas du haft en bra helg

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    Kolonin på Tanto norra är ny för mig. Ska genast bege mig dit. Tack snälla du för fina tips!
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  6. Härliga blomster bilder.
    ha en bra söndags kväll.
    kram
    hanna

    SvaraRadera