söndag 4 januari 2015

Bento

 I senaste numret av 101 Nya Idéer har jag med ett och annat reportage. ;)

Bland annat ett om bentolådan...

Det är så roligt att se sina bilder i tryck och för mig blir det ytterligare en dimension till det hela eftersom jag minns hur jag fick idén tills jag ser den i tryck. Jag minns hur ungarna först jublade över att få äta roliga figurer och hur de efter en 10 olika bentolådor försiktigt frågade mig när de skulle få äta riktig mat igen. 


Så nästa gång ni läser en artikel i 101 Idéer av mig. Kom då ihåg att det finns fyra små stackars barn som har fått agera levande försökskaniner och fått kontrollera att allt blir som det var tänkt och smakar precis så bra som man kan förvänta sig. ;)


Titta in HÄR för att få mer pysseltips! 


4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev. Minns att du nämnde denna låda. Jag tror att dina barn med glädje har varit försökskaniner. Man blir ju riktigt glad av bilderna!
    Kram
    Elle

    SvaraRadera
  2. Inte tycker jag ett dugg synd om dina barn, för det där var nog det mest förtjusande jag har sett! Underbart, Anna! Som små konstverk.

    God fortsättning!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Bentolådor? Har aldrig hört begreppet, men de ser hur tjusiga ut som helst. Verkligen kreativt!

    SvaraRadera
  4. Haha, du är underbar!! Vilka söta!

    Kram

    SvaraRadera