fredag 30 januari 2015

Att pyssla på heltid.

Mitt yrke.

Jag kan fortfarande inte tro att det är sant att man kan ha ett så vansinnigt roligt jobb! Jag pysslar på heltid och när det är säsong så grejar jag i trädgården. 

Och det bästa är att det bara blir bättre. 


Inom en snar framtid kommer jag nämligen börja blogga för tidningen 101 Nya Idéer. Jag är ju ett pysseltant av rang så det ska bli SÅ kul att få vara en del av ett kreativt gäng som alla gillar att skapa. Jag hoppas ni följer med mig!

Anna

2 kommentarer:

  1. Men vad kul, grattis! Själv är jag ju urdålig på att pyssla, har liksom inte tålamodet... Men jag brukar titta i tidningen på biblioteket och jag gillar den faktiskt ändå:) Kommer passa dig perfekt!

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Oj, vad har du då för jobb, när du får pyssla på heltid? Jag älskar pyssel så kommer nog att följa din blogg...

    SvaraRadera