fredag 18 april 2014

Trädgårdstider...

Trädgårdstider och plötsligt räcker inte dygnets timmar till. 

Det verkar inte spela någon roll hur stor köksträdgård jag har... jag vill ändå ha mer yta! Förra året skapade jag en köksträdgård från noll så att i år ha det mesta klart innebär att jag genast börjar fundera på hur jag ska kunna utöka odlingarna. Planerna just nu innebär att jag kommer att anlägga ytterligare en köksträdgård på framsidan. Allt för att få plats med så mycket grönsaker som möjligt så vi ska klara oss på det vi själva odlat under större delen av året. Just nu flätas det staket och annat för att dela in köksträdgården i hanterbara delar och (kanske framför allt) för att det ska bli tydligt för barnen vart man får gå. Från att ha varit en massa spring i landen innan staketet kom på plats så håller de sig nu till gångarna. Tänk vad lite pinnar kan göra! ;)


Anna

1 kommentar:

  1. super dejligt med forår og tak for kikket.
    hav en dejlig påske og kik gerne forbi min have

    http://fastersnyttehave.blogspot.dk/

    SvaraRadera