tisdag 9 oktober 2012

Mysan

Mysan växer och börjar ta för sig mer och mer här hemma.

När hon kom hade hon aldrig sett en hund på nära håll men nu är det hon som bestämmer över både Tor och Glittra. Det är sant som de säger... It´s all in your mind... ;)


Jag har alltid tyckt om att fota katter. Kanske just på grund av att jag inte förstått mig på dem... 

Hundars språk kan jag utan och innan men katter har jag aldrig kommit nära på det viset. När jag nu har en spinnande katt i knät varje kväll börjar jag undan för undan känna att jag nog är en kattmänniska i alla fall. ;)


Anna

3 kommentarer:

  1. Vilket litet charmtroll! Och så fina bilder på henne!

    Utflykten med häst och vagn i det fina höstvädret såg väldigt mysig ut. Något för barnen att minnas i hela livet. :-)

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Dearest Anna,

    Mysan could be a sister of our Tiggy-Tiger. We have several cats, as you can read on my blog under: Our Felines. At the top of my blog you can search for any word.
    Love your beautiful blog and excellent photography. What a charm of a greenhouse you have! Does it stay warm during winter? Is the glass single or double? And with some heater for winter time I guess, for the Swedish winter climate. Found you via annashusidingtuna...
    Hugs to you,
    Mariette

    SvaraRadera