onsdag 2 februari 2011

Dags för pasteller?

När jag tittade in på Designers guild´s hemsida blev jag som vanligt hänförd av alla vackra pasteller och ljuvliga mönster.

Såhär till våren brukar längtan efter färg göra sig gällande och med vackra kuddar och gardiner går det fort att förändra. Jag har själv en förkärlek att arbeta med "äkta" material så som ull, linne och siden när jag syr. Att sätta sig ner i en soffa där det finns frasiga sidenkuddar är väll ändå höjden av vardagslyx, eller vad säger ni? ;0)


Bilder: Designers guild.

Åh, som det börjar klia i fingrarna att göra om här hemma nu. Ska nog försöka ta mig iväg till någon tygaffär snart och frossa i pasteller jag med...

Men först har jag två öronbarn att kurera. Tänk att man kan drabbas av öroninflammation när man bara är 2 veckor gammal. Jag tycker så synd om mina små killar. :0(

Anna

1 kommentar:

  1. Älskar Designers guild. Får sån lust att fluffa och puffa. Eller..bara titta på bilderna.

    SvaraRadera