söndag 7 december 2014

Pianolycka!

Lyckan är total här ute i skogen!

Vi har gått och blivit med piano! I 18 år har jag längtat efter ett piano. Mamma och pappa skaffade ett när jag växte upp efter vansinnigt mycket tjat från mig men sedan jag flyttade hemifrån har jag längtat efter ett eget piano igen. I veckan gjorde vi slag i saken! 

Barnen har klinkat på den sedan den kom hem och jag bara njuter av (o)ljudet! Äntligen!!!! 


Det här måste vara en av de största fördelarna med att vara singel... man kan göra precis som man själv vill och behöver inte fråga någon annan om vad de anser om saken. I like it! ;)

Anna

3 kommentarer:

  1. süß sind die beiden!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  2. Jag hade också turen att få ett piano nästan gratis efter över 20 års längtan! Det är inte bara kul att spela på, det är snyggt också!

    SvaraRadera
  3. Jag sörjer vårt gamla piano som inte fick plats efter att vi bytte plats på köket. :o( Det är underbart att kunna erbjuda barnen (och sig själv) något att öva upp sin musikådra på!

    Kram

    SvaraRadera