fredag 13 december 2013

Pepparkakshus

Så här blev årets pepparkakshus! 

Min vana trogen irriterar jag mig på detaljer som inte är exakt lika men, men... ;)



Imorgon åker jag och skruttan iväg till Astrid Lindgrens Näs julmarknad och fotar. Ska bli såååå roligt och dottern har till och med gått med på att ställa upp som modell. 

Astrid Lindgrens barndomshem... 

Det är verkligen en ära att få fota där och jag känner mig både nervös och upprymd eftersom jag så gärna vill att bilderna ska bli sådär alldeles extra bra. :) 

Anna

4 kommentarer:

  1. Så tjusigt pepparkakshus! Och så härligt med julmarknaden, vad roligt:)

    SvaraRadera
  2. Ooo, vilket fint pepparkakshus! Få se om vi gör vårat idag, men vi har ju köpt färdig byggsats ... Bara att dekorera och limma ihop, ungefär vad mitt tålamod räcker till ;)

    Jenny

    SvaraRadera