onsdag 18 december 2013

En knubbig arm...

Barn!

Dessa underbara små personer som man älskar över allt annat och som kan få en mor att vrida ut och in på sig själv för att förstå hur man ska få till en vardag som inte enbart består av konflikter. Personlig utveckling i all ära men att få barn är nog den största personliga utveckling man kan göra. Med barn är det så finurligt att allt du ger får du tillbaka... tusenfalt! Och skulle du råka göra fel så går det mesta att rätta till, så länge även du är beredd att erkänna dina fel och försöka klura ut en annan lösning. 

I morse fick jag en knubbig arm runt min hals, allvarliga ögon tittade djupt in i mina och så sa han sakta... Mamma ÄLSKAR mig! 

Ja! Jag har lyckats!!!

Jag har gett mina barn det bästa man kan ge dem för att de ska vara rustade för vad som än komma skall... Underbara unge! Fortsätt känna dig älskad och gå ut i livet med vetskapen att det finns någon som älskar dig oändligt mycket oavsett vilka val du gör. 



Anna

1 kommentar: