fredag 15 oktober 2010

Kuddar så långt ögat kan nå!

Nu har jag äntligen lagt upp linne kuddarna till försäljning i butiken. Det blev en bonuskudde inspirerad av Äntligen hemma Karins modell med band mitt på. Den modellen kommer även att gå att köpa utan inner kudde om man hellre vill det.



Jag valde att göra banden i äkta siden för att verkligen få fram kontrasten mellan det grova linnetyget och sidentygets lätta, tunna, skimmer.



Igår hittade jag till min stora glädje randigt tyg som påminner om tyget jag använde i den här kudden så snart lägger jag även upp dem i min bloggbutik.



Klicka här för att komma till butiken...

Idag kommer nyhetsbrevet ut och är du också sugen på att pyssla och snickra så föreslår jag att du skickar ett mail till anna_forslund@live.se så startar din prenumeration.

Trevlig helg!

Anna

14 kommentarer:

  1. WOW vad snygga kuddar.Bara så himla fina.Älskar att ha massa fina kuddar i soffan.Bara så mysigt.Önskar dej en riktigt mysig fredag vännen Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. De är underbart fina Anna, är sugen på att beställa av dig. Jag ska fundera lite....
    Ha en fin dag i dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jättefina kuddar i linne!
    Ha en fin fredag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Underbart vackra, Anna! Att du bara orkar jobba så mycket:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  5. Bara helt underbara kuddar!
    Ha en fin helg!

    Klem Irene

    SvaraRadera
  6. Anna min vän du är så duktig på att sy att jag nästan skäms över att jag ännu inte fått till hiss gardinerna till vårt vardagsrum. Jag måste nog skärpa mig! =)

    Ha en strålande härlig helg.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  7. Så fina kuddar.. Jag fick hem tyg igår, jultyg, så nu måste jag sy av det.. Det skall bli gardin och kuddar till sovrummet :-)

    Ha nu en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Fint som snus!
    Trevlig helg önskar jag dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Så fint, så fint! Jag hoppas komma iväg till ikea i helgen och köpa deras fina linnetyg, måååånga meter!

    Finaste helgen till dig Anna!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  10. Underbara kuddar du tillverkar...
    fint med sidenband. Härliga kontraster...

    SvaraRadera
  11. Super snygga kuddar!
    Nu står degen i ugnen sedan några dagar tillbaka... imorgon ska det bakas surdegsbröd :) Mannen skrattade så när jag sa att jag skulle mata degen... Ja ja det är ju bra att jag kan roa nån :)
    Ha en skön helg! Åse

    SvaraRadera
  12. Åh, vilka fina kuddar!

    Ha en fin lördagkväll,

    Rebecca

    SvaraRadera
  13. Halloj vännen!
    Vilka underbara kuddar du sytt, du är såååå dugkig.
    Idag har jag bjudit mina föräldrar som är här över helgen på "ditt" surdegsbröd. Alla älskar det och jag har bakat flera gånger. (Man vill knappt äta köpebröd nu när man smakat så gott bröd.) Tack än en gång för receptet, och för att du gav mig en spark att äntligen testa att göra surdeg.
    Ha en skön helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera